Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Gyártó:

Az internet, az okoskészülékek és a közösségi platformok térhódítása lehetővé tette, hogy a 21. század embere digitális tartalmak befogadója és előállítója is legyen, valamint mikro- és makronarratívák segítségével szociális kapcsolódási igényét is kielégítse. Mindez megváltoztatta korunk emberének kommunikációs és tanulási szokásait is.

 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban

Gyártó:

Az internet, az okoskészülékek és a közösségi platformok térhódítása lehetővé tette, hogy a 21. század embere digitális tartalmak befogadója és előállítója is legyen, valamint mikro- és makronarratívák segítségével szociális kapcsolódási igényét is kielégítse. Mindez megváltoztatta korunk emberének kommunikációs és tanulási szokásait is.

 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban

Gyártó:

Az internet, az okoskészülékek és a közösségi platformok térhódítása lehetővé tette, hogy a 21. század embere digitális tartalmak befogadója és előállítója is legyen, valamint mikro- és makronarratívák segítségével szociális kapcsolódási igényét is kielégítse. Mindez megváltoztatta korunk emberének kommunikációs és tanulási szokásait is.

 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron
Címkék:
Lanszki Anita
20%
3.490 Ft 2.790 Ft
Menny.:db
Gyártó:

Az internet, az okoskészülékek és a közösségi platformok térhódítása lehetővé tette, hogy a 21. század embere digitális tartalmak befogadója és előállítója is legyen, valamint mikro- és makronarratívák segítségével szociális kapcsolódási igényét is kielégítse. Mindez megváltoztatta korunk emberének kommunikációs és tanulási szokásait is.

 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Hasonló termékek

Gyártó: Kiss Balázs

A szavakon túl

Politikai kommunikáció Magyarországon, 1990–2015

"Kommunikációval mindent meg lehet nyerni és mindent el lehet rontani. Hiába kiváló a politikánk, ha rosszul kommunikálunk, veszíteni fogunk. Nemcsak a választási kampányt, hanem a kormányzást is a kommunikációnak kell alárendelni. Elég ráijeszteni az emberek-re, aztán megnyugtatni őket, hogy tőlünk bízvást számíthatnak védelemre, és nyert ügyünk van."

2.790 Ft 2.230 Ft
Gyártó: Tófalvy Tamás

A digitális jó és rossz születése

Tönkreteszi a kultúránkat a digitális média és az internet? Hazugságokat, féligazságokat terjeszt és elbutít? Vagy éppen ellenkezőleg, elhozza a tökéletes behálózottság, megosztott kreativitás és tudás tökéletes korszakát? Mi számít újságírásnak az interneten? A digitális jó és rossz születése provokatív könyv a média és az újságírás legújabb, 21. század eleji átalakulásáról. Fő kérdése: lehetséges, hogy a média mai forrongó állapotáért nem pusztán a technológia a felelős, hanem mi magunk? A kötetet, amely felvázolja a digitális média egy alternatív kultúrtörténetét is, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék egy új nézőpontból megismerni a média legfrissebb átalakulását.

2.800 Ft 2.240 Ft
Gyártó: Andok Mónika

A hírek története

A hírek története empirikus szövegkutatásra épülő műfajtörténet. Arra keresi a választ, hogy milyen különbségek és milyen azonosságok ragadhatók meg a hírek eltérő tematikus beágyazottsága - politikai hírek, gazdasági hírek, bulvárhírek, stb. - alapján. Illetve ezen hasonlóságok és különbségek mire vezethetők vissza és milyen következményekkel járnak.

2.600 Ft 2.080 Ft
Gyártó: Berger Viktor

Az életvilág mediatizálódása

 A jelen életvilága mediatizálódik, s ez hatással van nemcsak az interakcióink formájára és tartalmára, hanem gondolkodásunkra és a világhoz való viszonyunkra is.

 

2.990 Ft 2.390 Ft
Gyártó: Bene Márton

Virális politika

Politikai kommunikáció a facebookon

A monográfia empirikusan vizsgálja a virális politika működését a 2014-es magyarországi országgyűlési választásokon. Részletes képet ad arról, hogy az egyéni választókörzetekben induló jelöltek hogyan kommunikáltak a Facebookon, majd kvantitatív és kvalitatív eszközökkel elemezi, hogy milyen típusú közösségi média tartalmak váltották ki az állampolgárok reakcióit, illetve milyen tartalmak váltak virálissá a kampány során. 

2.990 Ft 2.390 Ft
Gyártó: Kepe Nóra

A közösségi média önimádó embere

A közösségi média önimádó embere a közösségimédia-felületek elemzésén keresztül napjaink terjedőben lévő emberképének meghatározó vonásait rajzolja meg. A közösségi média által az önmegmutatás és az önmagunkról szóló beszéd egyre inkább individuális vonatkoztatási rendszerben zajlik, ami a közösségben való gondolkodás hanyatlásához vezethet.

2.990 Ft 2.390 Ft

Leírás

Az internet, az okoskészülékek és a közösségi platformok térhódítása lehetővé tette, hogy a 21. század embere digitális tartalmak befogadója és előállítója is legyen, valamint mikro- és makronarratívák segítségével szociális kapcsolódási igényét is kielégítse. Mindez megváltoztatta korunk emberének kommunikációs és tanulási szokásait is. A tudásátadás ősi, történetmesélésen alapuló formája megmaradt, ám a digitális média alkalmazásainak és a korlátlan közzététel lehetőségének köszönhetően az egyéni narratívák változatos formában és funkcióval jelennek meg. A Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban című könyv több tudományterület segítségével helyezi történeti és fogalmi keretbe a történetmesélés átalakulásának folyamatát és a digitális korra jellemző kommunikációs szokásokat. A kötet a hazai és nemzetközi gyakorlatot összegezve és abból kiindulva részletesen ismerteti azokat a felsőoktatási szakterületeket, amelyeknek a képzési rendszerébe szervesen illeszkednek a digitális médiatörténetek alkotására és értelmezésére fókuszáló kurzusok, emellett külön foglalkozik az interneten megjelenő narratívákban rejlő kutatási irányokkal is.

Paraméterek

Szerzők(vesszővel elválasztva) Lanszki Anita
Megjelenés 2022
Terjedelem 230 oldal
Kötészet kartonált
ISBN 9789634149156
Arrow Forward