Hasonló termékek
A szavakon túl
Politikai kommunikáció Magyarországon, 1990–2015
"Kommunikációval mindent meg lehet nyerni és mindent el lehet rontani. Hiába kiváló a politikánk, ha rosszul kommunikálunk, veszíteni fogunk. Nemcsak a választási kampányt, hanem a kormányzást is a kommunikációnak kell alárendelni. Elég ráijeszteni az emberek-re, aztán megnyugtatni őket, hogy tőlünk bízvást számíthatnak védelemre, és nyert ügyünk van."
Politikai kampánykommunikáció elméletben és gyakorlatban
A kampányolás a politika talán legizgalmasabb területe. Manapság egy-egy kampány egészen áthatja az emberek mindennapjait a politikusok folyamatos médiaszereplésén, a reklámokon, az állandó kampányhíradáson és a legújabb kampányeszközökön keresztül. A kampányolás a kezdetekhez képest rengeteget változott, ráadásul a fejlődés az ezredforduló előtt robbanásszerűen felgyorsult.
Keresni az újat szüntelen
Tanulmánykötet Halász Gábor tiszteletére
Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz
„A holnap analfabétája nem az az ember, aki nem tud olvasni, hanem az, aki nem tanult meg tanulni”
A zsidó sors és a zene
A tavaly elhunyt belga zenetudós, Frans C. Lemaire (1927–2021) könyve háromezer év kultúr- és társadalomtörténetét meséli el a zsidó zene történetén és zeneszerzői sorsokon keresztül, tizennégy tematikus fejezetben, érzékenyen elemzésekkel megvilágítva az adott korszakok szellemiségét, eseményeit és hangulatát.
Addiktológiai problémák Magyarországon I.
Helyzetkép a lakossági kutatások tükrében I.
Szerhasználó magatartások
Idegen és Más
Azonos, más, idegen és ellenség. Ez az írás mindössze arra törekszik, hogy megpróbáljon eszmetörténeti szempontból néhány alapvetést megfogalmazni, mindenféle kizárólagosság igénye nélkül, fenntartva a tévedés lehetőségét (és jogát).
Addiktológiai problémák Magyarországon II.
Helyzetkép a lakossági kutatások tükrében II.
Viselkedési addikciók
Leírás
A felsõoktatásban egyre többen teszik fel a kérdést: hogyan lehetnék jobb oktató? Mik a szakmai fejlõdés hatékony útjai, keretei, feltételei? A társadalom részérõl is egyre határozottabban érezhetõ az igény a minõségi felsõoktatás iránt, amit gyakran a tanulásközpontúság jelszavával kapcsolnak össze.
Kálmán Orsolya a tanulásközpontú felsõoktatás árnyalt, sok szempontú megközelítését mutatja be saját, átfogó jellegû kutatása és a legfrissebb nemzetközi szakirodalom alapján. A felsõoktatás-pedagógiát gazdagító tudományos eredmények bemutatása mellett nagy hangsúlyt helyez arra, hogy könyve a felsõoktatásban dolgozó oktatók, illetve a fejlesztéseket tervezõ szakmai közösségek számára gyakorlati segítséget nyújtson.
Az egyetemi oktatás megújításának kulcsszereplõi az oktatók. Ezért a kevert és fejlesztés alapú kutatási metodológiára is építõ vizsgálatok fõ kérdése: hogyan gondolkodnak az egyetemi oktatók a tanulásközpontú felsõoktatásról, saját tanításukról, szakmai fejlõdésükrõl. A kötet kutatásai ezen belül foglalkoznak az oktatói identitás kérdésével, az oktatói kompetenciákkal, tanítási megközelítésekkel, a szakmai tanulás formáival és az oktatóközösségek tanulásának támogatásával.
Paraméterek
Szerzők(vesszővel elválasztva) | Kálmán Orsolya |
Megjelenés | 2021 |
Terjedelem | 228 oldal |
Kötészet | ragasztott, puhatáblás |
ISBN | 978-963-414-790-9 |