Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Gyártó:

Milyen is volt a 2006-os országgyűlési választások kampánya? Más volt-e, mint a 2004-es európai parlamenti választási kampány? Egyáltalán: milyenek manapság külföldön és idehaza a politikai kampányok? Ezekre és ezekhez hasonló kérdésekre talál az olvasó feleletet a Tükörjáték című kötetben.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Tükörjáték

Gyártó:

Milyen is volt a 2006-os országgyűlési választások kampánya? Más volt-e, mint a 2004-es európai parlamenti választási kampány? Egyáltalán: milyenek manapság külföldön és idehaza a politikai kampányok? Ezekre és ezekhez hasonló kérdésekre talál az olvasó feleletet a Tükörjáték című kötetben.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Tükörjáték

Gyártó:

Milyen is volt a 2006-os országgyűlési választások kampánya? Más volt-e, mint a 2004-es európai parlamenti választási kampány? Egyáltalán: milyenek manapság külföldön és idehaza a politikai kampányok? Ezekre és ezekhez hasonló kérdésekre talál az olvasó feleletet a Tükörjáték című kötetben.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron
20%
2.700 Ft 2.160 Ft
Menny.:db
Gyártó:

Milyen is volt a 2006-os országgyűlési választások kampánya? Más volt-e, mint a 2004-es európai parlamenti választási kampány? Egyáltalán: milyenek manapság külföldön és idehaza a politikai kampányok? Ezekre és ezekhez hasonló kérdésekre talál az olvasó feleletet a Tükörjáték című kötetben.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Hasonló termékek

Politikai kampánykommunikáció elméletben és gyakorlatban

A kampányolás a politika talán legizgalmasabb területe. Manapság egy-egy kampány egészen áthatja az emberek mindennapjait a politikusok folyamatos médiaszereplésén, a reklámokon, az állandó kampányhíradáson és a legújabb kampányeszközökön keresztül. A kampányolás a kezdetekhez képest rengeteget változott, ráadásul a fejlődés az ezredforduló előtt robbanásszerűen felgyorsult.

2.200 Ft 1.760 Ft
20%
Gyártó: Kiss Balázs

Távolabb a médiától. 2004-es kampányok vizsgálata

Manapság szerte a demokráciákban a kampányok mind nagyobb része a médián kívül zajlik. Bár a politikus jelenléte a televízióban továbbra is átható, a kampányfőnökök egyre nagyobb figyelmet fordítanak a helyi kapmányolásra és mindazokra az eszközökre, például a kampánylevelekre, vagy a politikusi telefonhívásokra, amelyekkel a médiát megkerülve érhetik el a választót.

2.200 Ft 1.760 Ft
20%
Gyártó: Szabó Gabriella

Kritikus kampány

A 2010-es országgyûlési választási kampány elemzése

A kötet célja a 2010-es országgyűlési választásokat megelőző korteskedésnek és a kampány médiatálalásának a bemutatása. Kritikus volt ez a kampány, hiszen néhány régi párt megsemmisült a küzdelemben, a médiában szinte mást sem lehetett olvasni, mint a múlt éles bírálatát, s a bekövetkezett politikai fejlemények hatására a kampánykutatásnak is kritikát kell gyakorolnia saját paradigmája felett.

2.300 Ft 1.840 Ft
20%

Leírás

Milyen is volt a 2006-os országgyűlési választások kampánya? Más volt-e, mint a 2004-es európai parlamenti választási kampány? Egyáltalán: milyenek manapság külföldön és idehaza a politikai kampányok? Ezekre és ezekhez hasonló kérdésekre talál az olvasó feleletet a Tükörjáték című kötetben. A pártok pedig, amelyeknek a kampányairól szó van, a magyar parlamenti pártok és egy-két kisebb párt. Hogyan korteskedtek országos szinten, illetve egy-egy faluban, kerületben és kisvárosban? És hogyan adott erről számot a bulvár és az internetes média? Mit gondoljunk a politikai tévéreklámokról vagy éppen a miniszterelnök blogjáról? A Magyar Tudományos Akadémia Politikai Tudományok Intézetében működő Politikai Kommunikációs Kutatóközpont munkatársai tudományos megalapozottságú válaszokat adnak ezekre a kérdésekre abban a másfél tucat tanulmányban, amely a kötetben található.

Paraméterek

Szerzők(vesszővel elválasztva) Kiss Balázs, Mihályffy Zsuzsanna, Szabó Gabriella
Megjelenés 2007
Terjedelem 340 oldal
Kötészet karton
ISBN 9789639683761
Sorozat Politikai kommunikáció sorozat
Arrow Forward