Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Jegyzetünkben az olvasó megismerkedhet a különböző tanulói csoportokkal és sajátosságaikkal. Bemutatjuk a nyelvtanítás–nyelvtanulás mint összetett folyamat komplex modelljét, amelyben kitérünk annak központi elemére, a motivációra is. A továbbiakban a kommunikatív kompetencia fogalmát járjuk körbe, majd a nyelvi készségek osztályozását vázoljuk fel. A kommunikatív kompetencia fejlesztésének lehetőségeként a dialógus alapú nyelvoktatásról olvashatunk bővebben. Végül a jelenleg elérhető tankönyveket és tananyaggyűjteményeket vesszük számba, és a hiányzó tankönyvtípusok azonosításával lehetséges jövőbeli kiadványok tervét villantjuk fel.

 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Magyarnyelv-tanítás gyermekeknek

Jegyzetünkben az olvasó megismerkedhet a különböző tanulói csoportokkal és sajátosságaikkal. Bemutatjuk a nyelvtanítás–nyelvtanulás mint összetett folyamat komplex modelljét, amelyben kitérünk annak központi elemére, a motivációra is. A továbbiakban a kommunikatív kompetencia fogalmát járjuk körbe, majd a nyelvi készségek osztályozását vázoljuk fel. A kommunikatív kompetencia fejlesztésének lehetőségeként a dialógus alapú nyelvoktatásról olvashatunk bővebben. Végül a jelenleg elérhető tankönyveket és tananyaggyűjteményeket vesszük számba, és a hiányzó tankönyvtípusok azonosításával lehetséges jövőbeli kiadványok tervét villantjuk fel.

 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Magyarnyelv-tanítás gyermekeknek

Jegyzetünkben az olvasó megismerkedhet a különböző tanulói csoportokkal és sajátosságaikkal. Bemutatjuk a nyelvtanítás–nyelvtanulás mint összetett folyamat komplex modelljét, amelyben kitérünk annak központi elemére, a motivációra is. A továbbiakban a kommunikatív kompetencia fogalmát járjuk körbe, majd a nyelvi készségek osztályozását vázoljuk fel. A kommunikatív kompetencia fejlesztésének lehetőségeként a dialógus alapú nyelvoktatásról olvashatunk bővebben. Végül a jelenleg elérhető tankönyveket és tananyaggyűjteményeket vesszük számba, és a hiányzó tankönyvtípusok azonosításával lehetséges jövőbeli kiadványok tervét villantjuk fel.

 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron
20%
1.500 Ft 1.200 Ft
Menny.:db

Jegyzetünkben az olvasó megismerkedhet a különböző tanulói csoportokkal és sajátosságaikkal. Bemutatjuk a nyelvtanítás–nyelvtanulás mint összetett folyamat komplex modelljét, amelyben kitérünk annak központi elemére, a motivációra is. A továbbiakban a kommunikatív kompetencia fogalmát járjuk körbe, majd a nyelvi készségek osztályozását vázoljuk fel. A kommunikatív kompetencia fejlesztésének lehetőségeként a dialógus alapú nyelvoktatásról olvashatunk bővebben. Végül a jelenleg elérhető tankönyveket és tananyaggyűjteményeket vesszük számba, és a hiányzó tankönyvtípusok azonosításával lehetséges jövőbeli kiadványok tervét villantjuk fel.

 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Leírás

A magyar mint idegen nyelv tanítása nagy múltra tekint vissza a felnőttek körében. Számos tankönyv és módszertani útmutatást adó munka született már e téren. A gyermekeknek szánt tankönyvek száma lényegesen alacsonyabb, ugyanakkor megfigyelhető, hogy folyamatosan gazdagodik az elektronikus tananyaggyűjtemények kínálata. A fiatalabb korcsoport magyarnyelv-tanításához kapcsolódó módszertani megközelítéseket feldolgozó munkák eddig többnyire szakfolyóiratok tanulmányaiként jelentek meg. E könyv szerzői arra tesznek kísérletet, hogy néhány olyan módszertani alapelvet mutassanak be, amelyek a kommunikatív kompetencia fejlesztését tartják szem előtt. A kötetben a nyelvtanítás sokszínű metodikai tárházának csak néhány elemével foglalkozunk, de bízunk abban, hogy megközelítésünk alkalmas arra, hogy a magyar nyelvvel ismerkedő, különböző életkorú gyermekeknek megkönnyítsük a nyelvtudásuk kiépítéséhez vezető kezdeti lépéseket.
Jegyzetünkben az olvasó megismerkedhet a különböző tanulói csoportokkal és sajátosságaikkal. Bemutatjuk a nyelvtanítás–nyelvtanulás mint összetett folyamat komplex modelljét, amelyben kitérünk annak központi elemére, a motivációra is. A továbbiakban a kommunikatív kompetencia fogalmát járjuk körbe, majd a nyelvi készségek osztályozását vázoljuk fel. A kommunikatív kompetencia fejlesztésének lehetőségeként a dialógus alapú nyelvoktatásról olvashatunk bővebben. Végül a jelenleg elérhető tankönyveket és tananyaggyűjteményeket vesszük számba, és a hiányzó tankönyvtípusok azonosításával lehetséges jövőbeli kiadványok tervét villantjuk fel.
Az egyes fejezetek végén néhány összefoglaló kérdés segíti az olvasottak átismétlését és megjegyzését.

Paraméterek

Szerzők(vesszővel elválasztva) Schmidt Ildikó Nagyházi Bernadette
megjelenés 2020
méret 148×210 mm
terjedelem 124 oldal
kötés ragasztókötött
Arrow Forward