Hasonló termékek
Kiegyensúlyozottság és kampány a médiában
A politikai újságírásra fordított figyelem különösen kampányidőszakban nő meg, a kampányok pedig a 2000-es évek eleje óta egyre sűrűbben követik egymást. A politizáló nagyközönségnek hol az európai parlamenti, hol a magyar országgyűlési, hol az önkormányzati választásokra való készülődést, hol pedig a különböző pártok által indított népszavazási kezdeményezések előkészületeit kell figyelemmel követnie.
A folyóiratok kultúrája az elektronikus kor szemszögéből
Az utóbbi tíz évben a digitális folyóiratok részévé váltak nemcsak a tudományos életnek, de a mindennapoknak is. A folyóiratok kultúrája robbanásszerűen átalakult, és a folyamat ma is tart. Kötetünk angol és magyar nyelvű tanulmányai a digitális korszak folyóiratainak sajátosságait vizsgálják. Milyen lehetséges és már megvalósított formái vannak e műfajnak? Milyen viszonyban van ez az új jelenség a nyomtatott sajtóval? Milyen új tudományos eredményeket kínál a folyóiratok hiperlinktechnikájának elemzése? Olcsóbbá és demokratikusabbá válik-e a tudományos munka, vagy éppen ellenkezőleg, csak a meglévő egyenlőtlenségek termelődnek újra a digitális világban is? Milyen társadalmi-gazdasági változásokba tagozódik bele a folyóirat-kultúra átalakulása? A kötet egy nemzetközi együttműködés révén létrejött konferencia előadásait tartalmazza.
Digitális média és mindennapi élet
Vajon mi motiválja egy fiatal döntését, amikor az esti buliról a Facebookon, az Instagramon posztol egy képet, esetleg Twitter bejegyzés mellett dönt vagy akár egyszerre mindhárom közösségi média felületen megosztja az élményt? A 21. század médiahasználatának mintázatait milyen tényezők befolyásolják? A motivációkból és döntésekből milyen eltérő digitális életstílusok születnek? A negyedik ipari forradalom kellős közepén nem az a kérdés, hogy megváltoztatja-e életünket a digitális környezet, s benne a digitális média, hanem az, hogy hogyan? A könyv a médiakonvergencia jelenségébe ágyazva járja körül a témát. A konvergencia napjaink legszembeötlőbb jelensége, s ezzel együtt a legtöbbet használt és legkomplexebb kifejezés a médiatudományban.
A változás kultúrái. Művészet, média és rendszerváltás
Talán nem túlzás azt állítani, hogy a magyarországi rendszerváltás sokunk életét alapvetően meghatározó kulturális változást is jelentett. A jelen kötet tanulmányainak szerzői, akik az Eötvös Loránd Tudományegyetem Művészetelméleti és Médiakutatási Intézetében tanulnak/ tanultak és dolgoznak, ezt a mindent átfogó változást vizsgálják, kiki a maga területén.
Kommunikáló kultúrák
A kötet a nyelvi és kulturális infrastruktúra, valamint a kultúraközi kommunikáció kérdéseit járja körül. Egy empirikus kutatás részletes bemutatása során arra is rávilágít, hogy a relatív földrajzi közelség és a történelmi-kulturális sorsközösség, vagy hasonlóság esetén sem tekinthetünk el az interkulturális sajátosságok figyelembe vételétõl.
Politikai kampánykommunikáció elméletben és gyakorlatban
A kampányolás a politika talán legizgalmasabb területe. Manapság egy-egy kampány egészen áthatja az emberek mindennapjait a politikusok folyamatos médiaszereplésén, a reklámokon, az állandó kampányhíradáson és a legújabb kampányeszközökön keresztül. A kampányolás a kezdetekhez képest rengeteget változott, ráadásul a fejlődés az ezredforduló előtt robbanásszerűen felgyorsult.
Leírás
Sokan, sokfélét gondolnak az ellátási láncokról, és különösen
a logisztikáról. Annyit biztosan tudhatunk, hogy
az elmúlt mintegy ötven évben a logisztika egy sokszereplös,
gyakran bonyolult folymatokat leképezö iparággá
nötte ki magát. Jelen kötet több mint öt év logisztikai témájú
tanulmányait fogja össze Vásárhelyi Árpád tollából
a szállitmányozási szerzödésektöl kezdve, a multimodális
megoldásokon keresztül, egészen a digitalizációig.
Dr. Vásárhelyi Árpád 1976-ban született
Budapesten. Tanulmányait az ELTE Bölcsészettudományi
Karán (olasz nyelv
és irodalom szakon), majd Állam- és
Jogtudományi Karán végezte, az ELTE
Politikatudományi Doktori Iskolájának
abszolvált hallgatója. A 2000-es évek
eleje óta különböző szállítmányozási és
logisztikai vállalatok vezetője.
Paraméterek
Szerzők(vesszővel elválasztva) | Vásárhelyi Árpád |
Megjelenés | 2020 |
Terjedelem | 130 oldal |
Kötészet | kartonált |
ISBN | 978-963-414-612-4 |