Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Gyártó:

A könyv fő üzenete, hogy az iskolák akkor lehetnek a szükséges társadalmi változások előmozdítói, ha képessé válnak egészintézményes szinten, minden működési területükön mintát mutatni a fenntarthatóság felé törekvésre, és a diákok egyenrangú félként kezelve be tudnak kapcsolódni a fenntarthatósággal kapcsolatos társadalmi párbeszédbe.

 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Iskolák a fenntartható jövőért

Gyártó:

A könyv fő üzenete, hogy az iskolák akkor lehetnek a szükséges társadalmi változások előmozdítói, ha képessé válnak egészintézményes szinten, minden működési területükön mintát mutatni a fenntarthatóság felé törekvésre, és a diákok egyenrangú félként kezelve be tudnak kapcsolódni a fenntarthatósággal kapcsolatos társadalmi párbeszédbe.

 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Iskolák a fenntartható jövőért

Gyártó:

A könyv fő üzenete, hogy az iskolák akkor lehetnek a szükséges társadalmi változások előmozdítói, ha képessé válnak egészintézményes szinten, minden működési területükön mintát mutatni a fenntarthatóság felé törekvésre, és a diákok egyenrangú félként kezelve be tudnak kapcsolódni a fenntarthatósággal kapcsolatos társadalmi párbeszédbe.

 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron
Címkék:
Varga Attila
20%
3.490 Ft 2.790 Ft
Menny.:db
Gyártó:

A könyv fő üzenete, hogy az iskolák akkor lehetnek a szükséges társadalmi változások előmozdítói, ha képessé válnak egészintézményes szinten, minden működési területükön mintát mutatni a fenntarthatóság felé törekvésre, és a diákok egyenrangú félként kezelve be tudnak kapcsolódni a fenntarthatósággal kapcsolatos társadalmi párbeszédbe.

 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Hasonló termékek

Gyártó: Katalin P. Márkus

Teaching Dictionary Skills

As Anatole France said: “A dictionary is the universe in alphabetical order.”

 

2.790 Ft 2.220 Ft

Túl a szegregáción

Kategóriák burjánzása a magyar közoktatásban

Minél korábban felismerjük, mi akadályozza egy gyerek fejlődését, annál jobbak lesznek az esélyei? Minél tovább marad óvodában, annál jobban teljesít az iskolában? Minél egyénre szabottabb a fejlesztés, annál hatékonyabb? Minél többféle iskola és tagozat közül lehet választani, annál több lehetőséget kapnak a gyerekek? Minél pontosabban ismerjük az egyéni fejlődési ütem szakaszait, annál jobb oktatást tudunk biztosítani? Minél több szakember minél precízebben állapítja meg a gyerek "nevelési igényét", annál jobb fejlesztésben részesülnek?

2.800 Ft 2.240 Ft
Gyártó: Lázár Imre

A nevelés kozmológusai

Karácsony és Kodály a néplélektani megközelítés jegyében a pedagógia és antropológia között rejtett közös keretet teremtett, és ez a keret tanítványaik révén is életképesnek bizonyult a hivatalos pedagógia körein belül és kívül, de e modell általános érvényét bizonyítja Németh László pedagógiájának sikere is, még ha tárgya folytán másképp is jutott ez érvényre. Szellem, lélek és az anyagi világ egysége, hármasságában is egységes antropológiai vállalkozás: az ontológiai helyreállítás pedagógiája. Egy közösség sorsa áll vagy bukik rajta, de nyertesei mindig személyek, a tanítványok.

2.900 Ft 2.320 Ft

Bepillantás

Kedves Olvasó, a fülszövegnek dicsérnie kell a kötetet, ezért túlzott várakozással kezdjük olvasni, és így esetleg csalódunk.  Ezért inkább nem írok fülszöveget.
 

2.900 Ft 2.320 Ft

Leírás

A napjainkban kibontakozó klímaválság és energiakrízis egyértelművé tette, hogy a fenntartható társadalmi működésmódok kialakítása jelenleg az emberiség előtt álló legnagyobb kihívás. Ebben az átalakulási folyamatban minden társadalmi rendszernek fontos szerepe van. De hogyan segítheti a társadalmak átalakulását az iskolarendszer, melynek elsődleges feladata nem a társadalom átalakítása, hanem éppen a múltban kialakult társadalmi normák és ismeretek átadása a jövő generációi számára? Jelen kötet alapvetően erre a kérdésre keresi a választ a szerzőnek a környezeti nevelés, a fenntarthatóság pedagógiája területén végzett két évtizedes kutatói, fejlesztői tapasztalatai alapján. A könyv fő üzenete, hogy az iskolák akkor lehetnek a szükséges társadalmi változások előmozdítói, ha képessé válnak egészintézményes szinten, minden működési területükön mintát mutatni a fenntarthatóság felé törekvésre, és a diákok egyenrangú félként kezelve be tudnak kapcsolódni a fenntarthatósággal kapcsolatos társadalmi párbeszédbe. Ha ez sikerül, akkor az iskolák egyszerre válnak maguk is a jelenben fenntarthatóbb intézményekké, és hozzájárulnak egy fenntarthatóbban működő jövőbeli társadalom kialakításához.

VARGA ATTILA pszichológus, a neveléstudományok doktora, szakterülete a környezeti nevelés, a fenntarthatóság pedagógiájának hatékonysága, értékelése. Két évtizeden keresztül dolgozott az oktatásfejlesztés területén minisztériumi háttérintézményekben kutatási és iskolafejlesztési projektek vezetőjeként, valamint oktatott több hazai egyetemen. Irányításával épült ki a Magyarországi Ökoiskola Hálózat. Jelenleg az ELTE PPK Ember-Környezet Tranzakció Intézetében dolgozik habilitált egyetemi docensként.

Paraméterek

Szerzők(vesszővel elválasztva) Varga Attila
Megjelenés 2022
Terjedelem 236 oldal
Kötészet ragasztott, puhatáblás
ISBN 9789634148944
Sorozat Kívülbelül sorozat
Arrow Forward