Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

A politikai újságírásra fordított figyelem különösen kampányidőszakban nő meg, a kampányok pedig a 2000-es évek eleje óta egyre sűrűbben követik egymást. A politizáló nagyközönségnek hol az európai parlamenti, hol a magyar országgyűlési, hol az önkormányzati választásokra való készülődést, hol pedig a különböző pártok által indított népszavazási kezdeményezések előkészületeit kell figyelemmel követnie.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Kiegyensúlyozottság és kampány a médiában

A politikai újságírásra fordított figyelem különösen kampányidőszakban nő meg, a kampányok pedig a 2000-es évek eleje óta egyre sűrűbben követik egymást. A politizáló nagyközönségnek hol az európai parlamenti, hol a magyar országgyűlési, hol az önkormányzati választásokra való készülődést, hol pedig a különböző pártok által indított népszavazási kezdeményezések előkészületeit kell figyelemmel követnie.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Kiegyensúlyozottság és kampány a médiában

A politikai újságírásra fordított figyelem különösen kampányidőszakban nő meg, a kampányok pedig a 2000-es évek eleje óta egyre sűrűbben követik egymást. A politizáló nagyközönségnek hol az európai parlamenti, hol a magyar országgyűlési, hol az önkormányzati választásokra való készülődést, hol pedig a különböző pártok által indított népszavazási kezdeményezések előkészületeit kell figyelemmel követnie.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron
20%
1.900 Ft 1.520 Ft
Menny.:db

A politikai újságírásra fordított figyelem különösen kampányidőszakban nő meg, a kampányok pedig a 2000-es évek eleje óta egyre sűrűbben követik egymást. A politizáló nagyközönségnek hol az európai parlamenti, hol a magyar országgyűlési, hol az önkormányzati választásokra való készülődést, hol pedig a különböző pártok által indított népszavazási kezdeményezések előkészületeit kell figyelemmel követnie.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Hasonló termékek

A folyóiratok kultúrája az elektronikus kor szemszögéből

Az utóbbi tíz évben a digitális folyóiratok részévé váltak nemcsak a tudományos életnek, de a mindennapoknak is. A folyóiratok kultúrája robbanásszerűen átalakult, és a folyamat ma is tart. Kötetünk angol és magyar nyelvű tanulmányai a digitális korszak folyóiratainak sajátosságait vizsgálják. Milyen lehetséges és már megvalósított formái vannak e műfajnak? Milyen viszonyban van ez az új jelenség a nyomtatott sajtóval? Milyen új tudományos eredményeket kínál a folyóiratok hiperlinktechnikájának elemzése? Olcsóbbá és demokratikusabbá válik-e a tudományos munka, vagy éppen ellenkezőleg, csak a meglévő egyenlőtlenségek termelődnek újra a digitális világban is? Milyen társadalmi-gazdasági változásokba tagozódik bele a folyóirat-kultúra átalakulása? A kötet egy nemzetközi együttműködés révén létrejött konferencia előadásait tartalmazza.

1.950 Ft 1.560 Ft

Logisztika

Tegnap, ma és holnap

Jelen kötet több mint öt év logisztikai témájú tanulmányait fogja össze Vásárhelyi Árpád tollából a szállitmányozási szerzödésektöl kezdve, a multimodális megoldásokon keresztül, egészen a digitalizációig.

 

1.990 Ft 1.490 Ft
Gyártó: Andok Mónika

Digitális média és mindennapi élet

Vajon mi motiválja egy fiatal döntését, amikor az esti buliról a Facebookon, az Instagramon posztol egy képet, esetleg Twitter bejegyzés mellett dönt vagy akár egyszerre mindhárom közösségi média felületen megosztja az élményt? A 21. század médiahasználatának mintázatait milyen tényezők befolyásolják? A motivációkból és döntésekből milyen eltérő digitális életstílusok születnek? A negyedik ipari forradalom kellős közepén nem az a kérdés, hogy megváltoztatja-e életünket a digitális környezet, s benne a digitális média, hanem az, hogy hogyan? A könyv a médiakonvergencia jelenségébe ágyazva járja körül a témát. A konvergencia napjaink legszembeötlőbb jelensége, s ezzel együtt a legtöbbet használt és legkomplexebb kifejezés a médiatudományban.

1.990 Ft 1.590 Ft
Gyártó: Müllner András

A változás kultúrái. Művészet, média és rendszerváltás

Talán nem túlzás azt állítani, hogy a magyarországi rendszerváltás sokunk életét alapvetően meghatározó kulturális változást is jelentett. A jelen kötet tanulmányainak szerzői, akik az Eötvös Loránd Tudományegyetem Művészetelméleti és Médiakutatási Intézetében tanulnak/ tanultak és dolgoznak, ezt a mindent átfogó változást vizsgálják, kiki a maga területén.

2.000 Ft 1.600 Ft

Kommunikáló kultúrák

A kötet a nyelvi és kulturális infrastruktúra, valamint a kultúraközi kommunikáció kérdéseit járja körül. Egy empirikus kutatás részletes bemutatása során arra is rávilágít, hogy a relatív földrajzi közelség és a történelmi-kulturális sorsközösség, vagy hasonlóság esetén sem tekinthetünk el az interkulturális sajátosságok figyelembe vételétõl.

2.100 Ft 1.680 Ft

Politikai kampánykommunikáció elméletben és gyakorlatban

A kampányolás a politika talán legizgalmasabb területe. Manapság egy-egy kampány egészen áthatja az emberek mindennapjait a politikusok folyamatos médiaszereplésén, a reklámokon, az állandó kampányhíradáson és a legújabb kampányeszközökön keresztül. A kampányolás a kezdetekhez képest rengeteget változott, ráadásul a fejlődés az ezredforduló előtt robbanásszerűen felgyorsult.

2.200 Ft 1.760 Ft

Leírás

A politikai újságírásra fordított figyelem különösen kampányidőszakban nő meg, a kampányok pedig a 2000-es évek eleje óta egyre sűrűbben követik egymást. A politizáló nagyközönségnek hol az európai parlamenti, hol a magyar országgyűlési, hol az önkormányzati választásokra való készülődést, hol pedig a különböző pártok által indított népszavazási kezdeményezések előkészületeit kell figyelemmel követnie. A politikai hatalom megtartásáért vagy megszerzéséért vívott kampány szinte permanenssé vált – és ezzel párhuzamosan növekedett az a nyomás is, amely a politikusok, a befektetők és a közönség részéről éri az újságírókat. A Zsigmond Király Főiskola, az RTL Klub és a Közép-európai Egyetem 2005. november 25-én „Kiegyensúlyozottság és kampány a médiában” címmel egynapos közös konferenciát rendezett, amelyen médiakutatók, médiapolitikusok, médiajogászok, gyakorló újságírók és sajtóperekben eljáró bírák elemezték a hírsajtó és -média teljesítményét, különösen azt vizsgálva, hogy a médiatörvényben és számos szakmai-etikai kódexben rögzített kiegyensúlyozottság követelménye miként teljesül a kortárs magyar sajtóban és médiában. E kötet az ő előadásaik szerkesztett változatát adja közre.

Paraméterek

Szerzők(vesszővel elválasztva) Bajomi-Lázár Péter, Kotroczó Róbert, Sükösd Miklós
Megjelenés 2007
Terjedelem 156 oldal
Kötészet fűzött
ISBN 9789632360041
Arrow Forward