Hasonló termékek
Tanulmányok a társadalmi kommunikáció témaköréből
E kötet célja a kommunikáció és társadalom kapcsolastának, jelenségeinek bemutatása, csoportosítása, értelmezése mindazok számára, akik átfogó ismereteket szeretnének elsajátítani a témában A társadalmi kommunikáció a társadalom különböző alrendszereiben létrejövő humán kommunikáció témakörére koncentrál. Ennek köszönhetően olyan multidiszciplináris könyvet tart a kezében az olvasó, mely a szociálpszichológiától a szervezeti kommunikáción keresztül a médiahatás-vizsgálatokig terjed.
A nemzetközi kapcsolatok kézikönyve
Angol-magyar glosszárium
Hiánypótló kézikönyv, hiszen tizenöt év telt el legutóbbi, a politika és a diplomácia területéhez kapcsolódó glosszárium megjelenése óta. A nemzetközi kapcsolatok háttere és gyakorlata nagymértékben változott, az infokommunikáció fejlődésével az egész világ - és ezzel együtt a nemzetközi kapcsolatok rendszere - digitalizálódott, felgyorsult és célorientáltabbá vált.
Az életvilág mediatizálódása
A jelen életvilága mediatizálódik, s ez hatással van nemcsak az interakcióink formájára és tartalmára, hanem gondolkodásunkra és a világhoz való viszonyunkra is.
Virális politika
Politikai kommunikáció a facebookon
A monográfia empirikusan vizsgálja a virális politika működését a 2014-es magyarországi országgyűlési választásokon. Részletes képet ad arról, hogy az egyéni választókörzetekben induló jelöltek hogyan kommunikáltak a Facebookon, majd kvantitatív és kvalitatív eszközökkel elemezi, hogy milyen típusú közösségi média tartalmak váltották ki az állampolgárok reakcióit, illetve milyen tartalmak váltak virálissá a kampány során.
A közösségi média önimádó embere
A közösségi média önimádó embere a közösségimédia-felületek elemzésén keresztül napjaink terjedőben lévő emberképének meghatározó vonásait rajzolja meg. A közösségi média által az önmegmutatás és az önmagunkról szóló beszéd egyre inkább individuális vonatkoztatási rendszerben zajlik, ami a közösségben való gondolkodás hanyatlásához vezethet.
A digitális jó és rossz születése
Tönkreteszi a kultúránkat a digitális média és az internet? Hazugságokat, féligazságokat terjeszt és elbutít? Vagy éppen ellenkezőleg, elhozza a tökéletes behálózottság, megosztott kreativitás és tudás tökéletes korszakát? Mi számít újságírásnak az interneten? A digitális jó és rossz születése provokatív könyv a média és az újságírás legújabb, 21. század eleji átalakulásáról. Fő kérdése: lehetséges, hogy a média mai forrongó állapotáért nem pusztán a technológia a felelős, hanem mi magunk? A kötetet, amely felvázolja a digitális média egy alternatív kultúrtörténetét is, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék egy új nézőpontból megismerni a média legfrissebb átalakulását.
Leírás
Ez a könyv nagy célt tűzött maga elé. Azt a célt, hogy tanítsa az életben a hatékony utánzásnak és meggyőző irányításnak sajátos, életbevágó és életet fenntartó módjait. Azt, hogy mindeközben szórakoztasson, tájékoztasson, az ön- és világismeretre segítsen. Hogy elvezessen a beszédben rejlő utánzás (mimészisz) és befolyásolás technéjére, mesterségére és művészetére. Hogy megtanuljunk hatékonyan és meggyőzően beszélni és írni. Megragadjuk és mesterei legyünk a hatékony és hajlékony beszéd és írás stratégiájának, a másik ember befolyásolásának és rajta keresztül a világ alakításának. Mesterei a nyelvnek, amely a múltat idézi, amellyel a jelent megértjük, és amely a jövőt előrevetíti. A nyelvnek, amely személyiséggé alakítja az embert, létrehozza, élteti és fenntartja a társadalmat, lehetővé teszi az egyén gondolkodását, hordozza gondolatait, árnyaltan kifejezi és rendezi érzelmeit.
Paraméterek
Szerzők(vesszővel elválasztva) | Aczél Petra, Bencze Lóránt |
Megjelenés | 2007 |
Terjedelem | 424 oldal |
ISBN | 9789632360256 |